0
Начат

Інше питання

Баранов 3 года назад обновлен Корыч 3 года назад 2

Добрий день ще раз! Знаючи, що мало хто ще читає цей форум, але все одно хочеться дізнатися щодо налаштуванні сервера, Я впевнений, що відразу порекомендуєте припустимо, JDK, на жаль, я ніяк не можу його встановити! Та й чув про Eclipse, який теж не краще в силу можливо моєї дурості, так як теж неясно як встановлювати. В добавок, дуже при дуже потрібна редакція сервера, бо виявив ряд багів, ліні, питань від розробників (або розробника) в грі. Як (1) польоти камери в небо при 40-50 FPS, (2) занадто різкі повороти вежі і корпусу танка, (3) іноді трапляється при Н.у. (як і всі проблеми, що відбулися, баги) з'являється танк з моделькою зруйнованої і через якийсь час звичайно, виправляється в нормальну модельку танка, що можливо (!) викликано проблемами мого ЦП (70-80% завантаженості), (4) ціни не сходяться з config.xml і server.jar, що трохи дратує, (5) трапляються Вильоти (можливо знову ж через ЦП) під час відкриття двох вікон Adobe, де два різних аккаунта, і випадок, коли в одному вікні стає за дивними обставинами неможливо увійти нікуди, тобто. створив припустимо битву, але не можеш зайти-кнопка прожата, цифра (при CTF - червоні або сині з нуля - 1) - і стоїш аж до "помилка з'єднання з сервером", тільки сервер справно включений. (6) лінь розробників (-ка) щодо звуків грому наприклад, там звук пострілу Смокі. (7) можливість на Твінсе, якщо дуже неабияк клацати на пробіл - стріляти не по 2 (з ще певним часом, яке проходить поки вистрілиш один, а потім за ним другий), а більше 4-8 кульок при 40-60 FPS. (8) навіть з огляду на заморозку, насторожує проблема з Ізидою, яка дуже дивно працює. Ні лікує, ні ранить, але зате танк кудись підкидає, відкидає О-о-о-О-О-дуже різко без особливих наслідків (зберігається положення за координатами, тому і мабуть, не відлітає геть). (9) Коли ж шафт дадуть нам? (10) після того, як буде поправлений звук грому (ало, Розробник (-ки), у вас на фоновій "музиці" звук пострілу грому, так складно його туди причепити? Думаю, ні, якщо сумлінно займатися своїм проектом, а не аби-як) - нарешті ввести шкоди від пострілу по стіні (іншої поверхні твердої), при якій буде даватися фіксований шкоди (а може і не фіксований, можна попрацювати з системою координат, де на певних відстанях вказувати якою буде фіксований шкоди. Наприклад, танк Т1 знаходиться за координатами-20, 20, 20 (xyz), а Т2 на 15, 15, 15. (Вірно, тут ще потрібно враховувати саму карту, тобто. як вона виглядає і виходить практично до кожної індивідуально підходити, але звичайно без загального координатора за кількістю одержуваного шкоди тут не обійтися, так трошки спростить роботу, і звичайно ж породить більше геморою, якщо тяп-ляп робити, під "тяп-ляп", це як з Громом зі звуком Смокі і ціноутворенням, невідповідне написаному. Припустимо за улученіе з М0 на М1 Смокі - написано: "200 кристалів", а в корені сервера - "250 кристалів" або просто "250". У гравця допустимо 200, і він на радощах отримує - нічого, не розуміючи чому він при рівних числах "200" = "200" не може купити поліпшення.). Далі, (11), по-хорошому (тобто обов'язково) потрібно б поправити швидкості корпусів, ганяють аж надто швидко, та й фігово зроблені самі деякі гармати, які начебто повинні хорошечно відштовхувати при падінні на лівий/правий бік, тобто ми отримуємо проблему з хреновой віддачею. І так-так! Я не забув про рикошет, який разом з Громом, Смокі видають один і той же звук! (12) де звук у Фриза (холодний пилосос навпаки)? (13) де звук у Ізіди? (14) коли і чому ж все-таки заморозили проект, У мене на жаль, немає Більш Там аккаунта в силу дуже неприємно сформованих обставин? Я б дуже хотів би допомогти свідомо в розробці, якщо мені трохи пояснили. Припускаю, що причина криється в безінтересності аудиторії або самих розробників. Чекаю відповіді.

Ответ

Ответ
Начат

По поводу заморозки проекта - он заморожен как по причине низкой мотивации команды, так и по причине низкой заинтересованности игроков в проекте. По моему мнению. Однозначной причины нету, ответы на этот вопрос от разных членов команды могут быть разными.

Ответ
Начат

По поводу заморозки проекта - он заморожен как по причине низкой мотивации команды, так и по причине низкой заинтересованности игроков в проекте. По моему мнению. Однозначной причины нету, ответы на этот вопрос от разных членов команды могут быть разными.

Отдачу пушек и скорость танков можно настроить в config.txt, а по поводу одинаковых звуков, в конфиге эти пушки одинаковые (например, гром - это smoky 4, 5, 6, 7)

Сервис поддержки клиентов работает на платформе UserEcho